Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 27 maj 2013

To be continued...

Hmm det e svårt det här med att leta hus.... Detta var nästan helt klockrent... Sååå många fördelar... En nackdel - ovanvåningen var lite låg i tak (snetak).. Först kände vi båda att det hade ju funkat ändå... Men efter lite diskussion så har vi kommit fram till att vi inte ska nöja oss. Det ska kännas 100% rätt! Sen skitsamma om väggar, golv och kök/badrum, (ja allt) måste totalrenoveras... Själva stommen av huset måste va 100%... 

Husjakten fortsätter... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar