Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 24 maj 2013

Update

Ojoj nu har det verkligen varit dött här på bloggen... Sorry! Har egentligen inte varit en kaosig vecka och har haft att skriva om.. t o m legat och tänkt ut bra inlägg på natten (som jag inte minns när jag vaknar..). Men ibland blir det bara inte av.

I lördags såg vi ESC hos några vänner och det var en riktigt trevlig kväll :) De bjöd på middag som bestod av vietnamesiska sommarrullar. Man blötade ett ark (vet inte vad det bestod av), la ihop vad man ville ha på och rullade den, sen doppade man den i en sås och åt. Mums! Det tog några försök innan jag fick till en bra rulle, men jag fotade bara första rullen så den e inte så fin ;) Väldigt gott! och gött att Danmark vann ESC, den låten var bäst!





Söndagen inleddes med brunch! Jag lämnade mina två darlings hemma å mötte upp Petra på hotell Renaissance där vi smaskade i oss deras fantastiska brunch på Rosen Bar&Dining. Lööööv it!



Veckan har i övrigt bestått av promenader, mys och vänner. Sushikväll med mina två fina Josefin å Petra i onsdagskväll.

Idag e det fredag. Äntligen! Extra mysigt när man får ha Mange hemma om dagarna.. Blir lite mer gjort ;) Imorn ska Mange å några andra först basta på Kallis, sen möter vi upp där å lunchar alliopa efteråt. Söndag ska vi hälsa på våra mammor.. Min första MORS DAG som mamma :) hihi..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar