Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 1 maj 2013

Tonårsbekymmer

Hittade en jätterolig notering i ett gammalt block... Från 3an i gymnasiet.. Jag har alltså listat upp problemen i mitt liv..

Inleder med TVÅ killar (ett ex och en crush), sen lite funderingar på om jag ska på diverse fester/nattklubb eller ej och hur jag ska få tag i sprit till höstfesten, diverse prov och sist men inte minst så var tydligen hela MITT LIV ett stort problem.. Ha ha ha! Älska tonårsbekymmer!! :)



1 kommentar:

  1. Kristina Skoog1 maj 2013 kl. 18:55

    Ha ha ha! Vilken rolig läsning och lista och kan tänka mig att alla sakerna på listan faktiskt var STORA problem just då:-) kul att se då man idag sitter med helt andra funderingar och "problem":-) ville även säga att jag kikar in här ibland och så kul att se bilder på er lille kille, så underbart söt! Kram Kristina

    SvaraRadera