Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 30 maj 2013

Gullunge

Inatt var det hårda bud.. Ludwig vaknade varannan timme hela natten.. Fattar inte vad som påverkar långa och korta sovpass? Men men, jag klarar mig rött bra ändå. Det kan ju vara värre.. 

Idag har vi myst, varit ute i den härliga värmen, tittat på tv och sist men inte minst haft min goa kollega och vän Camilla på besök :) 

Ludde var för rolig innan... Han satt framför tvn i sin stol å trodde att de som var i närbild på tv pratade med honom ;) varje gång någon kom i närbild så sänkte han huvudet och kikade blygt upp med världens leende :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar