Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 14 maj 2013

Back in business

Nu känner jag mig i balans igen.. Har tagit 10 veckor men man måste låta sig landa efter denna stora omställning! 

Så NU e det slut på allt skräpätande :P har ätit choklad nästan varje dag och oftast inte tagit mig tiden att äta en bra lunch utan krängt en sunkig macka efter 6 hungriga timmar.. T o m ätit på BK eller MacDonalds vid 3 tillfällen de senaste 3 veckorna... Jag äter vanligtvis inte där ens en gång om året!! 

Jag kommer inte gå på nån diet och kommer äta godis på helgerna å kommer garanterat fika nån gång i veckan.. MEN:
- jag ska börja hålla mattider
- jag ska inte ersätta MAT med fika/macka
- jag ska äta sallad av olika slag till lunch
- jag ska inte småäta onyttigheter
- jag ska planera in bra mellanmål så jag inte blir sugen på sött (man behöver ju ofta äta och dricka extra när man ammar för att mjölken ska flöda å man ska orka..)

Jag känner mig TAGGAD för att återgå till det normala igen!! (Fast jag kommer sakna mitt dagliga choklad.. He he)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar