Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 28 maj 2013

Sicko!

Hur FAAAAN kan man spola ner en nyfödd bebis i toaletten???? Det måste ju vara ett fruktansvärt plågsamt sätt att dö. Om man nu tvunget ska ta livet av bebisen så kan man väl välja ett skonsammare sätt så det går snabbt! (Inte för att jag förstår hur man ens kan tänka tanken!!???) 
Läste nyss en artikel om att någon gjort det i Kina. Bebisen fastnade långt ner i röret (kinesisk toa à la "hål i marken") så de som hörde bebisens skrik sågade sönder röret och fick ut den så den överlevde.. Såna sjuka jävla människor det finns! :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar