Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 13 maj 2013

Långhelg

Haft en härlig långhelg med Mange. Fyra långa fina dagar :) vi har varit på tre husvisningar... Jag va helt säker på att det skulle bli ett av dem, och två av husen var helt perfekta!! Utom vars en detalj som inte går att fixa.. 

Det ena var ett klassiskt 70tals hus med perfekt planlösning och där vi skulle få renovera och därmed få kök å badrum precis som vi vill.. MEN trädgården var en smal remsa som gick runt hela huset och det är värdelöst! Jag är uppväxt så å en sån trädgård innebär att man aldrig är i trädgården... Jag vill ha mer trädgårdsyta på en sida av huset.. 

Det andra huset var ett vackert korsvirkeshus medstooor fin trädgård och nyligen topprenoverat inne. Insidan var så fiiiin och unik och charmig!! MEN takhöjden på nedervåningen var typ 1,80... Alldeles för lågt :( 

Så husjakten goes on!

Långhelgen har även spenderats mycket med båda våra familjer. Njutit mkt av solen och av att vara ute :) underbart med värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar