Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 31 maj 2013

Life

Idag bytte jag ut promenaden mot att bara sitta och sola :) Ludde sover bara 30 min så det gäller att passa på. När han vaknar vill han oftast upp DIREKT så då får man leta upp skugga eller gå hem. 

Ska nåt ärende idag, sen hem å cykla på träningscykeln. Har tyvärr inte blivit så mkt som jag planerat och dessutom har jag inte hållit min fina kost-plan. Oregelbundna måltider plus choklad nån dag.. Det e mkt svårare att hålla denna plan när man inte bara har sig själv att tänka på... Plus att amningen tar så mkt energi så om jag inte ätit ordentligt så faller jag mkt lättare för sötsuget :( jaja, skynda långsamt är vad som gäller. Jag har min plan och försöker följa så gott det går, men tänker inte deppa ihop när det inte blir som jag tänkt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar