Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 16 maj 2013

Sommar å sol

Idag har det varit riktig sommarvärme minsann. Uuunderbart!! Innan har jag tänkt att jag kommer ju hänga på uteserveringarna hela tiden när jag e mammaledig.. MEN tji fick jag... Ludde kör hårt på VVV... "Våga Vägra Vagn" :( han blir skogstokig i vagnen å vill upp i famnen.. Och han får ju inte vara i solen å solhatten räcker inte alltid, det blir lixom för varmt när det inte finns parasoll som ger skugga.. Hade han kunnat ligga i vagnen hade det varit lugnt.. 

Plus att uteserveringarna ju e fyllda av rökare å det e inget jag vill utsätta honom för.. Så typ Lilla Torg funkar inte alls.. :( buhu..

Å jag som trodde jag skulle kunna sitta i solen å bli brun.. Hade ju tänkt få finaste brännan ever.. Icke sa Nicke..

Jaja, i-landsproblem.. I know ;) 

När Mange kom hem från jobb idag så stack vi ut direkt, fixade middags-picknick och gick ner å satte oss i slottsparken :) myyyyyys!!! 



1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Fredrik
    AFA Försäkring

    SvaraRadera