Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 27 maj 2013

Mors dag

Igår var det första mors dagen som jag firades :) sovmorgon som alla dagar, men sen kom lyxen att få ta en dusch i lugn å ro medan Mange och Ludwig gick å handlade frallor. Förutom frallorna kom de hem med en stor vacker bucket blommor. 

Sen åkte vi till manges mamma och därefter mina föräldrar för lite tårta å mys. På hemvägen körde vi inom Ikea för att köpa en barnstol. Ludde börjar bli stabil så snart kan han sitta själv i den. *längtar*  kommer bli mkt enklare när han kan (om han vill) sitta i den! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar