Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 9 maj 2013

Kristi himmelsfärds :)

Igår somnade Ludwig kl 20, helt slut efter förra natten.. Jag trodde det skulle vara ok, för han har somnat då förut men inatt blev det samma sak igen, att han sen vaknade hela tiden och var skitpigg mitt i natten.. Efter ett par timmars kämpande gav jag upp och väckte Mange. Han fick värma lite ersättning och ge på flaska å fortsätta somna honom.. Till sist gick det å vi fick sova 5 h i sträck :) yaay! 

Ikväll så får han inte somna före kl 22 ;) 

Igår orkade jag inte nånting men idag har vi faktiskt gjort en massa skoj. Först husvisning imorse, sen brunch hos manges syrra, sen hem å möta upp min systerson Hugo som överraskade med ett besök :) när han kom så gick vi ut å käkade kebab, promenerade i solen på ribban, ner till västra hamnen, hängde en stund vid stapelbäddsparken (blir så imponerad av alla duktiga skatare!) och sen hem igen. Ludde mös i vagnen hela tiden! Vågar knappt säga det högt/skriva det men nu verkar hans vagnvägran ha vänt :) perfekt!

Nu blir det middag å sen film. Imorn tar vi med oss Hugo ner till Falsterbo å möter upp resten av familjen där :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar