Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 8 maj 2013

Zzzzzzz

Idag har varit en seg dag.. Igår var vi ute mitt på dagen med mammagruppen i tre timmar och det var ju väldigt varmt då å Ludwig sov inte så mkt som han hade behövt.. Så när vi kom hem så var han jättetrött.. Han somnar lättast om jag lägger mig med honom i vår säng så vi la oss där vid kl 16... Å han sov i FYRA timmar!! Sen var den natten förstörd så det gör vi aldrig om... Han vaknade typ en gång i timmen hela natten.. Å vissa gånger va han skitpigg.. Ett tag satt han 25 minuter (!!) å stirrade på vår blåa nattlampa som han nog aldrig sett förut.. Helt fascinerad.. Gulligt och irriterande på samma gång.. 

Jag vet att han hade sovit bättre om jag lagt honom i vår säng och ammat honom liggandes, han älskar det, men jag vägrar vänja honom vid det för jag vill att han ska fortsätta sova i sin egen säng på natten.. Han får komma ner i vår säng vid 6-7 (när han vaknar då) men innan dess e det big nono! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar