Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 7 maj 2013

Drömhuset

Runt 170kvm, minst 4 sovrum, stort kök med köksö och ugn samt diskmaskin i midjehöjd, köksfönster ut mot trädgården så man kan se barnen leka när man fixar maten, inglasat uterum med utgång via köket, trädgård i söderläge, tillräckligt stor trädgård för att kunna ha partytält å långbord ;) öppen planlösning så man ser det stora nvardagsrummet från köket, lekrum i anslutning till köket, två vardagsrum så att barnen har ett "eget" när de blir större... Hmm... Har nog många fler önskemål som jag inte minns just nu.. Räknar dock inte med att hitta ett hus med alla dessa kriterier.. Då får vi bygga själva ;) men man kan ju alltid drömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar