Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 16 maj 2013

Zzzz

Ännu ett ilandsproblem är att Ludwig kommit helt ur fas med sömnen.. Sen typ 1 vecka när jag lät honom sova länge tidigt på kvällen.. Jag trodde vi kom i fas igen men det var bara en natt.. Så istället för lyxen att få sova mellan 6-8 h i sträck på natten så vaknar han med 1-2 h mellanrum.. Gissar att han är inne i en ny utvecklingsfas där han växer mkt och måste äta extra mkt.. Han äter ofta så mjölken tar slut på kvällen nu.. 

Är iallafall tacksam för hormonerna i kroppen som gör en pigg trots den ständigt avbrutna sömnen! (Men längtar tills vi är tillbaka i långa sovpass igen...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar