Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 14 maj 2013

Censur

Har ett ämne som jag verkligen hade velat skriva om.. Behövt skriva om.. Det riktigt kliar i fingrarna.. Men det handlar om en person och jag vill inte hänga ut och därmed såra denne så jag får vänta..

Det är något som påverkar mitt liv mkt och jag hade behövt skriva av mig.. Men det funkar konstigt nog inte lika bra att skriva av mig "oldstyle" - i en bok... Och jag vill inte skriva av mig i ett mail till en specifik person... inte är ute efter svar eller hjälp.. 

Tids nog kommer situationen ändras, det vet jag redan och ingen kan då bli sårad... Då kommer jag skriva av mig.. men det tar kanske ett år tills dess.. Kanske mer, kanske mindre.. 

Kan säga en sak i alla fall... Fy fan för alla hemska obotliga sjukdomar :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar