Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 18 maj 2013

Busunge

Inatt sov Ludwig 8 timmar i sträck igen!! Mellan kl 23-07 :) I love it!! 

Han var riktigt rolig igårkväll, riktigt bus- och lekhumör :) 

När Mange av en slump satte honom i sitt knä och fötterna nådde ner till soffan å nuddade en tidning så blev Ludde helt fascinerad. Aldrig känt på en tidning förut och nu dessutom med fötterna som han precis upptäckt att han har ;) han satt i över 30 min å tryckte runt fötterna på tidningen så bladen skrynklades. Väldigt spännande ;) se foto nedan..



Sen fick vi höra första RIKTIGA skrattet :D sååååå gulligt!! 

Och sen när jag hade honom i knäet så satt han å stirrade på min byst som om han funderade på hur han skulle komma åt sin mat ;) plötsligt högg han tag i urringningen å tittade ner! ATTACK!! Ha ha ha.. Gullunge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar