Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 14 maj 2013

Mamas

Jag gillar verkligen min mammagrupp :) varje tisdag kl 12 ses vi på en promenad eller fika. Idag var det dock bara jag och en till som kunde. Vi gick till caféet i slottsparken och åt vars en mumsig laxsallad och snackade om allt möjligt. Härligt när det klickar så bra :) Imorn ska vi ses igen, kanske nån mer som joinar. 

Nu ska jag å Ludwig strax gå till kronprinsen å handla samt hämta ut paket till mig :D jag har beställt massa fina amningstoppar. Utbudet är ju inte stort men på mammashop.se fanns det riktigt mkt och fint!! Även till gravida ;) bra att veta nästa gång det är dags... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar