Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 6 maj 2013

Sommar å sol

I helgen kom sommarvärmen :) yaaaaay! Vi har varit ute mkt och njutit massor. Lördagen spenderades i Kävlinge hos Mariann å Simon, som bjöd på grillat å mys i solen. Vi satt ute flera timmar å Ludwig som inte brukar vilja ligga i vagnen njöt i sin vagn. Samma sak igår då vi var hos min kusin. Vi satt å fikade å snackade på terassen med Ludwig i vagnen bredvid, å han var så nöjd å glad å somnade av dig själv när han blev trött :) I like!

Igår så var vi på husvisning igen, men det var inte vårt hus så vi tittar vidare. 3 visningar planerade kommande helgen! Det positiva med att gå på visningar på hus som inte blir fullträff är att man kommer på mer å mer saker som man vill ha i sitt framtida hus.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar