Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 29 maj 2012

Sorg

Lite ledsen idag. Min fina goa moster som är sjuk i Alzheimers har blivit mkt sämre så har kanske inte så långt kvar :( bara 65 år gammal och borde ju egentligen få njuta av sin pension och sina vackra barnbarn.. hemska sjukdom!

Ska gå tidigare från jobb idag för att hälsa på henne tillsammans med mina föräldrar.. Lider så med mina kusiner.. Och hoppas den dagen ligger långt bort eller helst aldrig för mina föräldrar..

När personer som står en nära blir allvarligt sjuka eller skadade så tar det så hårt .. Jag klarar aldrig att hålla minen, så arbetsdagen började med många tårar för min del.. Mina fina kollegor är så snälla.. De har sett mig gråta fler gånger än vad mina vänner har.. Spenderar man 8 h om dagen fem dagar i veckan med dem så är de ju en väldigt stor del av ens liv. Viktigt att man trivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar