Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 28 maj 2012

Att blogga...

Har börjat LÄSA lite mer bloggar, varje kväll innan jag lägger mig.. kikat runt och hittat några jag tycker om så nu är min blogglista till höger uppdaterad med lite gott och blandat :) enjoy!

Det här med att blogga passar mig så bra. Har alltid skrivit mkt dagbok så detta blir ju nästan som det.. fast inte lika privat ;) Älskar att få skriva av mig mina tankar! Sen kvittar det om det är 5 personer eller 50 som läser!

Lite kul kan det dock va att se statistiken över hur många som faktiskt läser min blogg.. det påverkas ju såklart av hur ofta jag uppdaterar men senaste månaden så snittar det på 40 läsare om dagen... högsta antalet unika läsare på en dag senaste månaden var 76 st (15 maj) och lägsta 11 st på en dag..

Min vikt/Itrim-blogg som jag hade från september -10 till september -11 snittade på ca 55 st läsare om dagen. Och den låg på Itrims hemsida vilket ju drog många läsare som jag inte kände. Det va rätt roligt att se i vilka länder mina läsare befann sig.. såklart Sverige, men sen va det flest läsare i Kanada (!?), Holland och Italien.. hade varit intressant att veta hur det kom sig! =)

Jag kommer aldrig få 170 000 st läsare OM DAGEN som Sveriges mest lästa blogg men jag är så glad för er som kikar in här då och då. Extra glad blir jag när ni lägger en kommentar så gör gärna det =)

Skriv gärna kommentar om vad ni tycker är bra eller dåligt med min blogg, samt om det är något ni saknar som jag ska börja med!

kram på er godingar!

(ursäkta den suddiga bilden men ni får stå ut med den idag)


2 kommentarer:

  1. Jag har följt dig ett tag. Hittade din blogg via Itrim för några år sedan. Gillar att föja dig och dina äventyr. Jag är själv nybliven bloggare och gillar dett mer och mer. Jag skriver för mig men är glad och faschinerad av att det finns dom som läser det jag skriver.

    SvaraRadera
  2. Jag tittar in lite då och då och har gjort det ett bra tag. Gick själv på Itrim för några år sedan. Då i Västra Hamnen som nu slagit igen.

    Jag gillar att läsa din blogg lite då och då. Den känns mysig och det är roligt att titta in.

    Har nyligen själv börjat att blogga lite och gillar det som en liten sammanfattning av dagen.

    Ha det så gott!

    SvaraRadera