Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 21 maj 2012

Bad day..

Idag gick det mindre bra... Superfin och varm dag så jag å Aggiz bestämde oss för att åka å träna på golfsvingen.. Jag lånade en kompis nybörjare klubbset och vad händer? Tredje slaget så flyger hela klubbhuvudet av och iväg typ 60 m !!!! :( suck... Inte min dag... Så jag får ersätta den och sen banne mig skaffa egna klubbor istället för att låna.. Jag som stressade så efter jobb för att hämta klubborna.. Helt i onödan och pengar kastade i sjön..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar