Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 24 maj 2012

snörvel...

snörvel.... en dunderförkylning exploderade i tisdagskväll så jag är hemma och mår piss rent ut sagt.. sover inget på nätterna för bihålorna spränger så fort jag ligger ner så jag får sova halvt sittandes... till på köpet så är det som att min hals torkar ut och snörps ihop så jag vaknar av andnöd så fort jag lyckats sova en stund.. då måste jag ta en halstablett som lenar och "öppnar" halsen igen så jag kan andas... sen e jag skiträdd att somna med halstabletten i munnen, vilket jag gjorde nån gång..

Det är få gånger i mitt liv som jag har längtat så mkt till morgonen... minns bara två gånger tidigare som natten var olidligare och det var de två gånger jag hade öroninflammation... satt rakt upp och grät de nätterna innan penicillinen började verka... ena gången så sprack visserligen min trumhinna mitt i natten så då åkte jag till sjukhuset.. det va när jag bodde i Kina.. usch och fy, ni kan tro jag kände mig liten och ynklig då... ville bara hem till mamma och den svenska tryggheten!

så om man jämför så är detta mkt bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar