Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 26 maj 2012

myskväll

Sitter i soffan med lite godis och pepsi :) eurovision song contest på tv:n och chattar med min fina vän Sofie om häst, jobb, hus och alla möjliga framtidsplaner.. Mysigt! Men herregud så många galenpannor det är med i tävlingen!!

Har inte hört alla bidragen men har hört nr 7-26 och av dem så va det bara två som jag tyckte va nåt och det va Sverige och Spanien. Heja Loreen!! Tror dock att det tralliga Rumänska och det grekiska bidraget kommer va en sommarplåga på nattklubbarna..








Har hyrt Sex and the City filmen (1:an) som jag tittade på innan eurovision song contest.. älskar den! tårarna rinner som en flod varje gång jag ser den.. känns i hjärtat..


Längtar efter min darling.. han e på svensexa så jag lär ha somnat innan han kommer.. ska bli mysigt att umgås hela dan imorn! börja med lunch hos hans mamma, sen ridning och sen middag hos mina föräldrar =)
MORS DAG <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar