Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 9 maj 2012

Rain on me

Imornkväll är det dags för första golflektionen!! Tjohoo här händer grejer :)

mindre bra är dock att det ska regna typ hela freaking dagen imorn... Å jag hittar inte mina regnbyxor. Inte använt dem på ett tag.. Har ikväll letat genom alla tänkbara ställen i lägenheten, ja t o m källaren!! Skit skit skit :(

Har kollat nya regnkläder oxå men denna månaden har ju inte regnkläder i budgeten.. Suck.. Hittade ett ställ för 500 kr å tänkte yay, som hittat.. Men kollade sen upp hur mkt regn det tål.. Å det håller typ på vägen till jobb men inte en hel timme (eller tre) i regn... Den typen av regnställ som jag vill ha verkar ligga runt 1500 spänn. Regnkläder e banne mig inte en rolig utgift.. Men så grymt värt det när man e ute å det öser ner.. Bara att bita ihop antar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar