Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 20 maj 2012

aktiv dag

Idag har varit en riktig kanondag!! Riktig högsommarvärme så det va på med shorts och linne.. Uuuuuunderbart!!

Vi började med 2 timmar på golfklubben. Vi måste ju träna träna träna så vi får vårt gröna kort ;)



sen så åkte vi raka vägen till Bokskogen och vårt stall.. Solen sken, 25 grader varmt och det va perfekt för en uteritt. Vi red ut i 2 timmar och det va sååå härligt! Vi galopperade över stora fält, längst stigarna i skogen och så klättrade vi upp å ner på höga kullar. Efter så sa Pia (ägaren av stallet/verksamheten) att vi nu är godkända båda två för att komma hit och hyra hästarna och rida ut själva. Så det ska vi banne mig göra!! Vet bara inte hur vi ska hitta i stora skogen men det ska nog lösa sig ;D he he..

åkte hemifrån kl 11 och kom hem 17,30.. snacka om att ha njutit av solen :) men nu blir det lite filmmys som avslut på långhelgen! Imorn blir det jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar