Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 26 maj 2012

den där Mary,....

gäsp... inte många timmars sömn inatt.. men denna gång är det inte pga hals och bihålor.. inatt låg jag fram till ca 04,00 och bara tänkte på fina Mary... westernhästen jag rider.. jag är så kär i henne.. hon ÄR min drömhäst! Kan man låta chansen gå förbi en?? det är vad mina tankar handlade om inatt.. Jag vill köpa henne.. ska till stallet imorn om jag mår bättre och då ska jag prata med Pia (tränaren) om det..

Pia äger ju inte Mary men har henne inlånad och utbildar henne samtidigt som hon används i verksamheten. Frågan är bara om Mary är till salu redan nu? Jag vet att hon är på utbildning hos Pia för att senare säljas.. ååhh!!

Sen är det ju det här med tiden.. och kostnaden.. men det finns en sjukt bra lösning till det ;)

Får ta ett snack med Pia imorn och sen ett ordentligt snack med mannen.. Jag nämnde det lite lätt igår och han lät positiv men jag tror att han trodde jag skojade.. ha ha..

Lite extra kul att köpa en häst nu när Mange också kan rida den =)

frågan är nu om detta bara ska vara dagdrömmar eller om det ska bli en verklighet!? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar