Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 12 maj 2012

London baby!!

Igårkväll va vi på middag hos grannarna tillsammans med ett annat par. Fick en kryddig och god fläskfilégryta följt av en egengjord bärsorbet.. supermumsigt!! Sen satte vi oss allihopa å letade flyg å hotell och bokade till sist en weekend (fre-mån) i London i september!! LÄNGTAR! Extra kul att göra det tillsammans med så goa vänner!!

Det va extra gott med middagen igår för sen i måndags har jag kört stenhård diet för att få ordning på vikten (som kommit på glid efter ryggproblem och avsaknaden av tillräckligt med träning sen hästen blev skadad så jag inte kunde rida mer m.m.).. Jämförde vågen imorse med i måndagsmorse och det är - 3,5 kg så det e kanonbra start.. Ska köra hårt några dagar till... beror på hur snabbt kilona rasar, men siktar på att köra t o m onsdag! hoppas på 3 kg till tills dess!! Sen ska jag hitta balansen igen.. 

Nu bär det strax av till golfklubben för lite träning ;)

Ha en toppenlördag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar