Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 11 maj 2012

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Idag köpte jag de billiga regnbyxorna!! Resonerar som så att byxorna behöver inte va lika tåliga som jackan... Å ikväll fick jag inviga dem direkt! det regnade konstant under alla 3 timmarna på Golfträningen.. Å där fanns inget tak! Hälften av oss hade regnkläder, resten blev ordentligt blöta.. Mina byxor höll! :)

Golfträningen va kul och det gick bra! Klarade puttesten direkt å även swingen så det va ju lovande ;) men fy farao, min rygg tyckte inte om att stå å swinga konstant i 2 h... Det va för tufft.. Så det va skönt när vi gick över till putten istället!!

Blev jätteförvirrad när jag kom dit.. Där stod en kille som jag kände... Fast det va inte han!!?? Det va tränaren!! De är brorsor!! Ha ha, sjukt lika varann!! Å när vi hälsade på gruppen säger ena killen "hej Lina, känner du inte igen mig? Vi har jobbat ihop i tre år!" eeeeehhhhh sa jag... Ha ha!! Kunde inte se det!! Då avslöjade han att vi sommarjobbat på Torgboden tillsammans ( vilket är 7-8år sen).. Då kopplade jag fast han va inte sig lik!! För 8 år sen hade han långt långt hår med bandana om och inget skägg.. Idag hade han skägg och rakat huvud... Enorm skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar