Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 5 maj 2012

Mys å galenskaper..

I torsdags hade jag fina vännen Linda på besök! Lagade oxfilé, klyftpotatis å rödbetor sant rödvinssås. Till efterrätt en lingonparfait med hemmagjord kolasås. Mumma! Mysig kväll som vanligt med Linda :)

Ett galet inslag dock från vår knäppa granne ovanför... Hörde liv från dem å tittade ut vid balkongen å då kom det plötsligt hela burken av en stationär dator flygandes från deras balkong och ner på gräset framför oss.. Väldigt mkt rockkänsla över det hela.. Tror inte de kommer få bo kvar så länge till i detta huset.. Vi har både fått polisanmäla dem och tillkalla ambulans gällande dem förut å de har mkt skit för sig som inte e ok... Hoppas vi slipper dem snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar