Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 27 maj 2012

Euphoriaaaaaaa!

Så underbart att Sverige vann Eurovision song contest!!! Loreen är grym vilket jag tyckt från första gången jag hörde henne med denna låten!

För en gångs skull höll Europa med mig (förutom de löjliga italienarna)...har varit rätt säker från början på att loreen skulle göra bra ifrån sig och har vara väntat på att få hälsa Danny "in your face"!! han va så patetisk och kaxig om att loreen aldrig skulle hålla i finalen och att hans nummer skulle lyckas mkt bättre.. HA HA HA!!! Han hade inte varit i närheten! Jag gillar hans låt men den e egentligen en vanlig fjortislåt med inte ens hälften så mkt känsla som Euphoria.

Grattis Loreen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar