Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 28 maj 2012

The Sjöstrand

Usch, ni kan tro att det är rörigt nu med bytet av efternamnet.. satt med vår internsupport i telefonen halva dagen för min mail brakade samman direkt imorse.. jag trodde ju inte att mitt byte av efternamn kunde påverka det så jag nämnde inte det från början.. när jag sen kläckte ur mig det efter en stunds letande hörde jag en suck från killen i telefonen.. he he.. jojomän, det va det som spökade men det va inte så lättlöst.. vid ett-tiden kunde jag äntligen komma åt jobbmailen.. ohh joy!Nu får vi se hur många dagar det tar innan övriga system har uppdaterat namnbytet.. ;)

Idag va det så mysigt på lunchen. Vi tog med oss vår mat ner till kanalen och satt där å njöt av den fina solen. myyyys!

Har förresten nog glömt att berätta om mitt uppföljningsmöte förra veckan med chefen. Vi gick igenom min handlingsplan och vad jag ska göra under året. Jag fick många nya spännande utmaningar att ta över.. och jag gör det med skräckblandad förtjusning!! wiiii =D kommer bli riktigt stora utmaningar! Berättar mer om det när det väl är dags. känns i alla fall kul att det satsas på mig så man inte bara går runt å dräller.. he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar