Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 5 maj 2012

Loppis

Idag har varit en intensiv morgon / förmiddag kan ni tro.. Klockan ringde 05.30 och duktiga jag steg upp direkt. Allting va förberett så strax innan kl sex mötte jag upp Sofie utanför å så packade vi bilen full med kläder som vi ville bli av med.

6.20 packade vi ur bilen i Lund och ställde i ordning för loppisen som började 6.30.. Otroligt nog va det mkt folk som kom å shoppade direkt när vi öppnade.

Vi hade en frusen men mysig förmiddag där tills kl 12 och lite extra klirr i kassan blev det allt. Inte massor men men, ett par nya skor kan jag nog hitta för vinsten ;)

Vi ska dit igen i juni å då ska vi ha med lite andra grejer som alla frågade efter.. Jag hade bara med kläder denna gång men nästa gång ska det banne mig va skor, smycken m.m. på mitt bord :)

nu ska jag tina upp i ett bad å sen ta en ta en tupplur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar