Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 26 maj 2012

Gurkan - The survivor!

För 2-3 veckor sen fick jag 4 plantor av syrran. Gurka, chilipeppar, paprika och tomat. Jag e ju ganska värdelös med växter så detta va en vild chansning.. Men de lever fortfarande och har växt massor! Ska plantera ut dem i stora krukor imorn och flytta ut dem på balkongen :)

Idag märkte jag en kul grej med gurkan.. Den hade växt supersnabbt vilket jag inte hade märkt så den hade behövt fästas lite högre på sin stödpinne.. Men eftersom jag inte hjälpte den så tog den saken i egna "händer"... Kolla in en sån smart överlevare.. Den håller fast sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar