Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 31 januari 2012

the days of our lives..

Förlåt mina vänner, inte skött mig med uppdateringarna.. dagarna går så fort, trodde bara det va 2 dagar sen jag bloggade senast.. men nu e jag back in business!

Jag lyckades inte pallra mig upp förra tisdagen till morgonpass på nya gymmet Träningsvärket. ha ha.. så peppad jag va när jag skulle sova men såååå trött jag va på morgonen. MEN i torsdags så lyckades jag, så jag va helt slut på eftermiddagen när jag hade sjukgymnastik.. inte bra att köra träning både morgon och eftermiddag.. och imorse lyckades jag pallra mig upp å träna.. så det går framåt. Tanken är att jag ska upp imorn oxå men känner mig inte så laddad... har så mkt träningsvärk från gårdagens sjukgymnastik på morgonen, gårdagens dansträning på kvällen och träningen imorse.. det gör ont överallt.. så kanske borde vila imorn.. Planen va annars som följer:
mån - sjukgymnastik på morgonen/dans på kvällen
tis - morgonträning gym
ons - morgonträning gym
tor - sjukgymnastik eftermiddag
fre - vila
lör - aktivitet t ex långpromenad, simning eller liknande.
sön - vila

Jag tycker det låter som en bra plan! Men vi får se om jag pallrar mig upp imorn.. segt som sören.. kanske funkar med motivationen att jag ju får sovmorgon resten av veckan ;) vi får se..

Helgen som va va en himla mysig och rolig helg. Myskväll i fredags med min darling och med Sofie. i lördags va det äntligen dags för den stora Girls night out som jag hade arrangerat, 16 tjejer som började med fördrink hos mig, sen middag på Mosaik (tapas) och sen utgång på Hipp. Jag hade så roligt och dansade som bara den.. Headbangade tydligen en hel del också för jag hade träningsvärk i nacken dagen efter.. och bakis! blä.. tur jag inte festar så ofta nuförtiden.. jobbigt att va bakis! Men bakissöndagen spenderades på Slagthuset där det va Malmö Comedy Festival, dvs 65 st komiker som turades om att köra stand up i 6,5 timme.. det va allt från okända nykomlingar till Jonas Gardell och Babben Larsson. Vi hade sjukt roligt men jag somnade sittandes på sista showen.. ha ha.. och stackars Mange... han vill aldrig sitta längst fram för han e rädd att bli uppdragen på scenen.. men jag lyckades övertala honom till att sitta på 2a raden.. och vem tror ni att Jonas Gardell siktar in sig på och håller på med... jo, helt rätt.. min stackars Mange.. ha ha.. men han skötte sig så bra så även om han va nervös ;)

Stackars Jackepack e sämre i benet igen :/ vi får kämpa på här nu tills början av mars då vi ska på återbesök på kliniken så får vi se vad de säger.. känns inte så lovande just nu :(

Det e otroligt så fort dagarna rullar på.. så mkt som händer i ens liv så man knappt hinner reflektera över allt..

Senast nytt är att jag i helgen beställde en Iphone!! Idag kom avin så imorn ska jag hämta ut den!! pirrigt och jättekul!! älskar nya leksaker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar