Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 17 januari 2012

”Rolf-Göran Bengtsson – vem fan är det?”

Så står det i rubriken på Aftonbladet till Lasse Anrells artikel om Idrottsgalan.. Han tyckte att hästen borde ha vunnit Jerringpriset istället.. Visst, han hade inte klarat det utan hästen, men det är inte bara hästen som gör jobbet, det krävs väldigt mkt från ryttaren också.. Jag tänker inte ens sänka mig så lågt för att säga vad jag tycker om hans uttalande, men ni förstår nog vad jag tycker..  ingen koll alls!

Roffe vann ju av en anledning och det är för att han har representerat Sverige på bästa sätt – i många år – och han fick hela 44 % av rösterna så det finns många runt om i Sverige som vet precis vem han är.  Jag vet inte ens vem den där skidåkaren är (som såg ut som han va 15 år) som kom 2a, men jag är inte intresserad av skidåkning. Men hade han vunnit så hade han förtjänat det, för det e ju folket som röstar..

Så rätt person vann!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar