Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 7 januari 2012

Ledig dag

Så skönt med en extra ledig dag! Med halvdag igår å ledigt idag så känns det redan som det gått en hel helg och att vi borde jobba imorn.. lycka att vi har 2 lediga dagar kvar :)

Idag tog vi sovmorgon, långfrukost, kollade en film och tog en promenad. Mysig start!

Sen gick vi ner till vårt källarförråd för att röja. Där va så fullt så man knappt kunde ta ett steg in. Vi tog ut allt och gick igenom och omorganiserade innan vi satte tillbaka det. Slutade med att vi slängde hälften!! Så nu e där praktiskt taget ingenting på golvet, där e helt fritt :) så skönt! Plus att vi nu vet vad vi har där och lätt kommer åt det. Najs! (måste ge vuxenpoäng!? He he)

Ikväll va vi först på bio, såg "the darkest hour", som får 3 av 5 p.

Därefter gick vi till lilla torg och mötte upp ett gäng vänner och snackade lite skit. Drack strawberry daquiry :D Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar