Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 6 januari 2012

Amelie the blogger!

Amelie är min hjälte!! Hon föreslog att jag kanske kommit åt en html-funktion som gör att radbrytning inte fungerar.. och det va precis det som va problemet!!

Så nu funkar radbrytning och mellanrum! Tjohooo :D Tur man har tekniska vänner som intresserar sig för min blogg <3

TACK AMELIE!! YOU RULE!!

Nu ska jag för er läsares skull justera de tidigare inläggen så det blir trevligare att läsa.

1 kommentar:

  1. Wuhuuu ett helt blogginlägg till mig =) Skönt att det löste sig :)

    SvaraRadera