Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 23 januari 2012

lite sömn och mycket träning

Vi kom i säng alldeles för sent igår och somnade runt kl ett.. och min väckaklocka ringde kl 6 imorse så ni kan tro jag va trött. Men det va bara att pallra sig upp och iväg till veckans första träningspass - Sjukgymnastiken kl 7! Det går framåt måste jag säga, jag blir starkare och starkare, men samtidigt så har jag fortfarande ont :( Jag har svårt att tro att det verkligen kommer bli bättre.. men jag måste ju försöka.. jag vågar inte tänka på hur det kommer gå den dagen jag blir gravid.. fy så ont jag kommer ha.. och fy så jobbigt det kommer va att bära runt på en bebis när man har ont i ryggen.. håll tummarna för mig..

Efter jobb så cyklade jag förbi det där gymmet som ligger några minuter från mig - Träningsvärket - och köpte det där dagtids årskortet som jag skrivit om tidigare. Så nu är tanken att jag ska upp å träna imorgon bitti! jag ska jag ska jag ska!!!

Ikväll så va jag äntligen på nya dansträningen. Första lektionen i Burlesque Fitness! Sååå roligt, sjukt svårt men det kommer sätta sig efter några gånger. Verkligen roligt och nyttigt att få gå runt och åla sig och verkligen vara extremt feminin. träna genom att vara snygg och sexig lixom.. I like it! Roligt va dessutom att tränaren va samma tränare som höll lektionen för oss i bollywod-dansen som jag fick i 30årspresent. Det e fullt ös på henne! Den stora nackdelen va dock att min rygg inte pallar vissa av övningarna och jag fick rätt ont i ryggen efteråt. Men jag kämpar på!

Nu e det sovdags så jag orkar pallra mig upp imornbitti för lite morgonträning! Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar