Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 1 januari 2012

byta blogg?

By the way, ni får ursäkta att inläggen kommer i ett enda långt stycke. Det e fortfarande nåt knasigt med Blogger så trots att jag delar upp med olika mellanrum mellan styckena så syns det inte när inläggen publiceras. Allt trycks ihop :( suck, om de inte får ordning på detta snart så får jag börja se mig om efter en annan bloggsida. Vad använder ni för Blogg-sajter? Vad rekommenderar ni?

2 kommentarer:

  1. det problemet har jag med om jag sitter på googel crome eller safari. enda gng jag får mellanrum är om jag sitter på en IE. SJukt störigt

    hoppas att allt är bra annars
    kramar

    SvaraRadera
  2. Konstigt för jag har bara använt Firefox i 1,5 år och aldrig haft problem innan, men nu e den knäpp.. Får prova IE! tack för tipset :)
    kram kram

    SvaraRadera