Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 16 januari 2012

Sjukling

Blev ingen dans igårikväll :( vaknade med ont i halsen å lite hängig men begav mig till sjukgymnastiken ändå.. den började kl 7 på morgonen och vi inledde med ett Konditionstest.. fy Sören en sån start på dagen..

jag blev dessutom underkänd på testet pga för hög puls :( knäckande.. men jag e rätt så säker på anledningen.. fortsatte nämligen att känna mig hängig på jobb och på eftermiddagen så kände jag att febern var ett faktum . Bara att gå hem och bädda ner sig... haft ont i halsen i 3 dagar så blev inte förvånad..

Sov ganska mkt under eftermiddagen/kvällen men ändå har jag sovit som en stock inatt också, hela 11 h! Inte normalt för mig.. jag va dock vaken i slutet av idrottsgalan så jag fick se när Roffe vann Jerringpriset :) väldigt välförtjänt och extra kul för ridsporten!!

Har nyss vaknat (hemma från jobb idag) och känner mig bättre. Fortfarande ont i halsen men ingen feber..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar