Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 15 januari 2012

Life goes on..

Chocken efter beskeden i torsdags har lagt sig, men det va många tårar i torsdags och fredags. Jack ska nu vila 2 månader, sen ska han på återbesök så får vi se hur det ser ut. Håll tummarna!

Igår hade vi våra goda vänner Sara och Jonas på middag och spelkväll. Supermysigt! Massa snack och så spelade vi brädspelet "Besserwisser" som vi fick i bröllopsgåva från min barndomsvän Matilda. Jätteroligt spel som jag varmt kan rekommendera!!

Idag tog vi oss en ordentlig sovmorgon till kl 11 och efter frukosten så begav vi oss ner till Kallis (Ribersborgs kallbadhus). Jag, Mange och Marcus skulle basta och bada i havet. Brrr kallt vill jag lova. Jag har varit på Kallis många gånger men idag va första gången jag satt i gemensamma bastun. Det är ju nakenbastu/bad så vanligtvis när man e där med tjejkompisar blir det att man sitter i tjejbastun. Men idag va det ju bara jag å killarna så då blev det gemensamma bastun och det va faktiskt inte så konstigt som jag trodde det skulle va.. men det blev lite överdos av snoppar för ögonen.. ha ha.. kanske för att det va första gången man trängdes i en bastu med 10-15 st killar/män/gubbar.. men jag måste säga att jag nog gillar stämningen i den gemensamma bastun mer än i tjejbastuarna. I tjejbastuarna sitter där nämligen ofta tanter å skäller på en om man pratar, de vill ha det tyst.. Så e det inte i gemensamma bastun, där pratar alla med alla nästan :)

Foto på Kallis lånat från deras hemsida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar