Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 15 januari 2012

Linas Matkasse!

Nu har vi fått första leveransen från LINAS MATKASSE! Ska prova på det och se vad vi tycker :) Har många vänner och kollegor som kör det och de är jättenöjda.

Den första leveransen ser iaf väldigt spännande ut och det ska bli kul att laga första rätten imorgon.

Det kanske verkar dyrt och onödigt för många, men jag tror detta är vad vi behöver för att komma igång med matlagningen ordentligt igen. Vi har rätt mkt för oss så vi är dåliga på att planera och handla maten i förväg, och sen så behöver vi lite ny inspiration. Här får man ju en balanserad veckomeny och det är ju bra för hälsan också.

looking forward to it!

1 kommentar:

  1. Jag gillar Linas matkasse! Det får bli nått sånt när Båda jobbar igen! Kram Anna! Ps jag har en ny blogg! www.frokensilow.blogspot.com
    Den andra var det klydd med!

    SvaraRadera