Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 8 januari 2012

shopping och mys!

Dagarna går så fort, imorn e det dags för jobb igen. Och innan dess, mer exakt kl 7 imorgonbitti så har jag första passet sjukgymnastik inbokat.. gäsp!!

Är precis hemkommen från syrran i höganäs. Körde och hämtade upp mamma igår förmiddag och så åkte vi dit för att gå på min systerdotters gymnastikuppvisning. och det va banne mig inte vilken uppvisning som helst. Det va en show som varade i 2 timmar (plus paus i mitten) och utfördes av 800 STYCKEN barn och ungdomar, bl a den gymnastiktrupp som vann SM sist!! Så det va allt från gulliga 3åringar till fantastiskt imponerande tonringar som tog oss med storm. WOW!!

På kvällen igår så gick jag, mamma, syrran och min systerdotter ut och åt på restaurang och sen sjöng vi singstar och myste. En härlig kväll!!

Idag så vaknade jag först av alla, så jag gick ut en promenad med syrrans hund Simba och det va så uppfriskande. Måste ut och mrogonpromenera oftare!! Och idag gjorde jag ett steg i rätt riktning :D Jag åkte nämligen till SportOutlet i Höganäs och där brukar jag alltid hitta något väldigt bra. Och idag så slog jag till på en skidhjälm (eftersom vi snart ska åka på skidresa) som kostade 399,- och ett par Reebook Easytones för 799,-. Har funderat på såna skor ganska länge men inte tagit tag i det, och dessa kostade egentligen över 1000,- så jag har funderat mkt på priset. Provade iaf skorna idag och så bestämde jag mig för att köpa dem, 800,- e ju ganska bra pris. Sen kommer jag till kassan och då visar det sig att det är 30% på typ allt.. Så de kostade bara 550,- och hjälmen 279,- så det blev mkt billigare :D tjohoo! älskar såna överraskningskap!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar