Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 23 januari 2012

TGIF

I fredags så började jag äntligen känna mig bättre så då va jag tibax på jobb. Va rätt mosig i huvudet och trött men kämpade mig genom dagen. Efter jobb hade jag en bokad ansiktsbehandling på Len Hud och det va första gången i mitt liv som jag fick en ansiktsbehandling. And I liked it!! ;) de försökte sälja på mig både det ena och det andra men jag föll bara för två saker som jag hade funderat på att köpa redan innan och jag är redan nöjd med bägge krämerna. Fick många bra svar på mina frågor om min hud också vilket kändes bra. Jag rekommenderar Len Hud på Kalendegatan i Malmö.

Senare på kvällen begav vi oss till O'Leary's på Entré för att möte upp vänner. Vi va 23 st som hade bokat ett långbord, så först blev det mumsig hamburgare och sen stannade vi kvar till midnatt och spelade massa roliga spel som Airhockey, biljard m.m. Riktigt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar