Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 1 februari 2012

bedtime!

Nu är iphonen hemma!! sååå fin... fast har inte satt igång med den, får göra det imorgon för ikväll har det varit fullt upp.. stallet, dusch och sen middag.. nu e klockan nio och jag e redo för sängen.. helt slut.. och inte pga att jag va uppe och tränade imorse.. jag kände redan igårkväll att jag va helt slut i kropp och knopp så jag bestämde mig för att inte ställa klockan tidigt.. vill inte ta ut mig helt så jag blir sjuk igen!
Så nu e det läggdags samtidigt som alla småbarn... lyssna på kroppen och gilla läget!
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar