Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 4 februari 2012

lördagsmyyyys

Idag har varit en mysig dag.. först ut på promenad i solen med Jackepack.. det va iiiiskallt så tur vi båda va varmt klädda ;)



sen stack jag å mannen min in till stan för en redig shoppingrunda :) jag skulle bara shoppa nytt underställ, men kan ju säga att jag spräckte månadens budget rätt ordentligt.. hittade ett par jättesnygga svarta skinnstövlar som passar sååå bra på jobbet, lite mer professionella å klassiska.. det har jag tänkt på i ett halvår att jag behöver å de kostade egentligen 2100 kr men det va 50% rea så jag slog till.. sen blev det 3 STYCKEN skal till min iphone, och en stoooor påse skidgrejer från stadium.

Vi åker ju på skidresa på fredag!! Dags för alperna, södra Frankrike ;D LÄNGTAR!!Det är ju min 30års present från min darling, världens bästa!

Sen tog vi en mumsig fika på Bagel Café.. det e verkligen sällan vi går å fikar på stan så det va riktigt mysigt! Ibland kan en så enkel sak vara väldigt romantiskt! <3 Älskar min man så mkt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar