Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 27 februari 2012

happy

Idag har jag mått jättebra och inga pms-tendenser så långt ögat kan nå ;) skönt, för det e ju mkt roligare att va glad!

Somnade sent igår men va ändå pigg imorse när klockan ringde kl 6. Måndag morgon så då va det dags för sjukgymnastik kl 7 som vanligt.. ojojoj så hårt han körde med mig idag.. jag va som spagetti i benen efteråt.. puh!

Ikväll efter dansträningen så har jag haft riktig myskväll. Började med att ta ett bad och passad edå på att smeta på en lermask på ansiktet. Efter badet så körde jag några olika hudprodukter i ansiktet så nu känns huden len som en bebisrumpa :) myyyys!!

Nu e det bedtime! Sleep tight my friends!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar