Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 20 februari 2012

not so busy afterall..

Dagen blev inte så fullspäckad som jag hade trott.. Dubbelkollade (tack å lov) min kalender innan jag somnade igår och såg att sjukgymnastiken inte alls va kl 7 utan kl 16 istället.. så det blev sovmorgon, jobb, följt av sjukgymnastik och sen fotvårdsbehandling. Och en sån behandling!! Hade köpt det som en deal på Let's deal för 199 kr och skulle få medicinsk fotvård i en timme men hon höll på i hela 1.5 h!! Såå skönt. (måste göra det regelbundet) problemet va bara att behandlingen va klar halv sju och sju började min dans och innan den skulle jag hinna hem, byta om och äta... omöjligt med andra ord! Så det blev ingen dans, utan passade på at handla å laga mat i lugn o ro :) mysigt!

Veckan e inte heller så upptagen som jag trodde. ingen franska på onsdag pga sportlov och ingen kompisdejt på fredag. Skönt med några luckor!

Fick lite dåligt samvete på sjukgymnastiken för skidresan.. nu har jag ju backat några steg i rehabiliteringen vilket ju e kasst.. suck! men bara att köra på! sjukgymnastik imorn igen, sen ska jag köra lite gymträning själv två pass till denna veckan! Och kanske lite simning i helgen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar