Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 14 februari 2012

Dumma rygg

Senaste dagarna i korta drag..

Hamnade i en avancerad skidgrupp igår å fick ännu mer ont i ryggen av tempot plus att jag hade en dryg å kaxig skidlärare (kan återkomma om honom en annan dag), så jag bad att få byta ner till en annan grupp på lägre nivå. Känns trist att inte kunna åka lika bra som förra året men men, jag njuter av det jag kan.

Hamnade i alla fall nu i en jättetrevlig grupp med en rolig skidlärare så det känns super. Nivån är lägre än vad jag är egentligen så jag får vänta en del men det gör inget, ryggen mår bättre av det :) och personerna e så gulliga å goa, vilket de inte va i förra gruppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar