Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 8 februari 2012

Tres bien!

Idag, efter jobbet, hade jag min första lektion i franska :) vi e 8 personer och det kändes direkt att detta va ett härligt gäng!! En blandad skara av väldigt glada öppna och sociala människor. Tvärtom från den tråkiga gruppen jag läste spanska med. Så jag e supernöjd :)

Berättade att jag åker t Frankrike på fredag å då blev de eld å lågor å så fick vi lära oss beställa vin å sånt ;) väldigt passande.

Nu e allt färdigpackat! Imorn ska vi fira min älskade mamma som fyller 65 år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar